Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego - grudzień 2024.
5 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
standardowy dla obywateli Ukrainy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
5 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
standardowy dla obywateli Ukrainy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
standardowy dla obywateli Ukrainy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
6 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
standardowy dla obywateli Ukrainy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() |
6 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
9 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
10 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() |
10 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
INFORMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
11 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
11 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK WŁOSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
12 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() |
12 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() |
13 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
standardowy dla obywateli Ukrainy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
standardowy dla obywateli Ukrainy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
|
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
13 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
16 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ![]() |
![]() |
![]() |
16 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
17 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabosłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób słabowidzących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niewidomych - czarnodruk | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób niesłyszących | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
![]() |
17 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
![]() |
dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ![]() |
![]() |
![]() |